pátek 22. února 2013

Pinterest Inspiration *1 - Miguel Ases Earrings

Moje nástěnky na Pinterestu jsou plnější a plnější a tak jsem se rozhodla, že alespoň jednou týdně se budu snažit vyrobit/vyzkoušet něco, co jsem si připíchla. Tentokrát jsou to šité náušnice z rokajlu, které jsem si vyrobila na ples. Byl to trochu oříšek a byly dost pracné, ale s výsledkem jsem spokojena, i když nejsou úplně stejné, což jsme ani vlastně nechtěla. Moje verze má jiný tvar a barvy, které se mi víc hodily k šatům :)

Každopádně, jsou přesně takové, jaké jsme chtěla, a určitě levnější :) Taky mám jistotu, že se nerozpadnou, dala jsem si záležet.

My Pinterest boards are getting bigger and bigger, so I decided to realize at least one of pins a week. This time it's beadweaving - earrings from seed beads. My version is a little bit different, with different shape and in colours, which matched better with my dress.


Ta moje fotka je příšerná. / My photo is terrible!!




4 komentáře:

  1. Jsou skvělé! Mně se šité šperky moc líbí, ale nemám na ně nervy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Když se člověk ale šít naučí, není to o nervy, ale spíš relax :))

      Vymazat
  2. Jsou krásné, muselo to dát hodně práce, já teda strašně ráda tvořím, ale na korálky nějak poslední dobou nemám nervy :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář!!!