sobota 31. srpna 2013

Ring a day

Znáte projekt "Prsten denně", nebo tedy "Ring a day"? Já jsem se o něm dozvěděla díky KB šperky a jejímu článku na fleru, kde se utvořil celý klub nadšenců, kteří se zavázali, že každý den v měsíci září budou vyrábět jeden prsten denně - tedy 30 prstenů za měsíc. Přidala jsem se také (a doufám, že to zvládnu), takže jednou týdně tady zveřejním, co jsem vytvořila. Držte mi palce, ať se mi daří :)

Více se dá sledovat na Pinterestu a také potom na fler blogu.
Začátek je už ZÍTRA!


Do you know project "Ring a day"? I know it thanks to KB šperky - she wrote interesting article on fler.cz (something like "Czech Etsy"). Now I participate in the club of people, who want to make one ring a day for whole September - it means 30 rings together. Each week I want to present here on blog, what I have done. I hope that I finish all 30 rings, so keep your fingers crossed for me :)

You can also follow us on Pinterest
The start is TOMORROW! 

(***A vrátila jsem se z dovolené, tak doufám, že to zde už nebude tak mrtvé a najdu si čas.***)

1 komentář:

  1. pekny napad, ja by som to ale casovo nedavala..no tebe drzim palce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář!!!